تأثير ديجيتال مارکيتينگ بر فست فود کافي شاپ
با پيشرفت رسانههاي اجتماعي و کسب و کارهاي اينترنتي رقابتها شديدتر ميشوند. بازاريابي يکي از اموراتي است که اصول خاص و علم بخصوصي به خود را داشته و هر زمينهاي اصول بازاريابي خود را طلب ميکند. فست و کافي شاپ و رستوران يکي از اماکن تفريحي و محبوب اين روزهاي مردم در سراسر جهان است.
حساب کاربري خودتان را در شبکههاي اجتماعي گوناگون باز کنيد، آن وقت سرتان با ديدن تصاوير رنگارنگ غذاها گيج ميرود. نميتوان گفت آپلود اين تصاوير تنها يک سرگرمي است. اگر علم بازاريابي داشته باشيد، ميتوانيد دريابيد اين موضوع به سياستي مرتبط با بازاريابي رستوران مبدل شده است. ما در اين مقاله قصد داريم به 24 اصول مهم بازاريابي رستوران بپردازيم.
کافه ايتاليايي
ارتباط با مشتري در ديجيتال مارکتينگ
اطلاع رساني و ارتباط و جذب مشتريان فست فودها و رستوران ها کاري است که امروزه با استفاده از فضاهاي مجازي تلگرام و اينستاگرام و اينترنت، بسيار موثرتر از قبل قابل انجام است.
آپ آنلاين
در سه حوزه، تبليغات و اطلاع رساني و جذب، دريافت سفارش و خريد کاملا ميتواند در فضاي مجازي و وب سايت واپليکيشين يا ربات تلگرام انجام شود. البته کيفيت و قيمت دو عنصر اصلي در ماندگاري و حفظ مشتريان است.
يک فروشگاه حتي کوچک با استفاده از ديجيتال مارکتينگ ميتواند ايده غذايي خود و غذاي مخصوص خود را تبديل به يک برند کند.
ديجيتال رستوران
برندسازي فرايندي بسيار زمان بر است و نياز به مداوت و ارائه خدمات بسيار عالي و خوب از نظر قيمت و کيفيت از يکسو و برندسازي ديجيتال از سوي ديگر دارد.بسياري از رستورانها و فست فودهايي که امروزه در سطح شهر شما برند هستند فقط از کيفيت خوبي برخوردار نيستند وحتي قيمت رقابتي نيز کافي نيست بلکه مداوت بر ارائه خدمات با کيفيت و نوآوري در فروش محصولات براي ايجاد موجهاي جديد تبليغات موجب ايجاد يک برند ميشود.
فست فود آنلاين
در بازاريابي مدرن فروشگاه ها بايد مشتريان ثابت داشته باشند و مشتريان غير ثابت را به مشتريان ثابت تبديل کنند و سعي در افزايش اين دامنه مشتريان کنند.
کافه آنلاين استارت آپ
همکاري با برنامههاي غذايي آنلاين از ديگر متدهاي روز بازاريابي رستوران است. امروزه اکثر افراد به خصوص ايرانيان عزيز مجهز به گوشيهاي موبايل داراي سيستم عامل اندرويد و ios ميباشند. اين موضوع نشانگر آن است که اين افراد در طول روز با بسياري از برنامههاي باثبات سروکار دارند. اين برنامههاي غذايي آنلاين در سراسر جهان و همچنين کشور ما قابل دانلود و نصب ميباشند.
براي طراحي يک سايت يا سيستم سفارش اينترنتي غذا بايد تحقيقات بازار گسترده اي انجام گيرد و تيم تحقيق و توسعه بازار از نظرات کارشناسان IT هوشمند و توانمند بهره ببرند
سيستم هاي کامنت گذاري و اظهار نظر در مورد غذاها در سيستم سفارش اينترنتي غذا کمک مي کند تا مشتريان با شما ارتباط دو طرفه داشته و وفادارسازي مشتري بهتر محقق شود.
مک دونالد در طي سالها فعاليتهاي بازاريابي هوشمندانه اي داشته است ، و اغلب از ديجيتال براي هدايت مردم به سمت آن طاقهاي طلايي جادويي استفاده مي کند.
مک دونالد در گذشته به همه چيز مربوط به مواد غذايي بود ، اما در سال 2018 تصميم گرفت تا روي موفقيت در تجربه مشتري متمرکز شود و اين نکته را برجسته مي کند که چگونه اين برند باعث مي شود تا اين آسانتر براي همه در رستوران ها آسان شود.
مک دونالد
مک دونالد به افتخار "روز ملي همبرگر" در ايالات متحده ، اولين رويداد زنده فيس بوک زنده را در سال 2016 برگزار کرد. با تقليد از سبک باب راس (نقاش و مجري تلويزيون) ، کمدين "بوين برگر" نقاشي سه گانه اي از پرتره هاي الهام گرفته از همبرگر را نقاشي کرد.
از آنجايي که فناوري همچنان در حال رشد است و نقش اساسي در تحول صنعت دارد ، شايد مهمترين دارايي باشد که مي تواند در ارائه تجربه مشتري بدون درز کمک کند.
درباره این سایت